tiistai 14. toukokuuta 2013

Tokokurssi

Tulispa jo ens viikon maanantai! Halutaan uudelleen tokoileen!!!


Me käytiin eilen ensimmäistä kertaa kurssilla. Mun serkku vei meijät sinne mopoautolla, Coco ei hetkahtanutkaan matkan aikana. Istui tyytyväisenä paikoillaan ja katseli ulos ikkunasta.
Paikan päällä mun serkku lähti Cocon kanssa lenkille, kun mä menin kuunteleen luentoa. Coco ei ajatuksesta pitänyt vaan alkoi kitisemään, voi miten noloo! No, onneks se hiljeni ja lähti mukisematta lenkkeileen.

Luennon jälkeen hain Cocon. Coco ponkas suoraa päätä kentälle. Alussa harjoteltiin luoksepäästävyyttä, Coco ei meinannut pysyä oikeen paikallaan vaan halus olla vaikee. Toisella kerralla suoritus meni puhtaasti!
Seuraava vaihe oli hihnassa seuraaminen. Coco ei aluks oikeen ollu kiinnostunut, mutta kun huomas mulla olevat kinkut rupes hommien tekeminen kiinnostamaan.

Loppu tunnista treenattiin luoksetuloa. Coco haisteli pupunkakkoja maasta. Jouduin hyppimään ja pomppimaan. Kouluttaja totesi: Muista, kaikki koirahasrrastajat saa välillä pelleillä! Coco juoksi sitten kahtasataa mun jalkaa päin ketunpompuilla. Sattu, mutta oon muutenkin ihan pakeissa, kun teloin itteni äitien päivänä. Polvi, sormi ja käsi on paketissa, mikä on oikeen mukavaa! Huomenna saan ottaa kädestä ton siteen pois, mutta sormessa pitää pitää maanataihin asti.

Oli meillä kyllä hauskaa ja onnistuttiin! :) On Coco vaan taitava rutilus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti