perjantai 1. elokuuta 2014

Kiireinen viikko

Ripari suoritettu, ja juhla järjestelyt on käynnissä nyt täyttä tohinaa. Koko viikko ollaan oltu mummulassa (juhlapaikalla) järjestelemässä/siivoomadsa ja roudaamassa tavaroita, leipomista ja kaupassa käyntiä unohtamatta. Ite oon ollu tosi väsyny kun riparilla ei tullu nukuttua oikeestaan yhtään ja kaikenlisäks olin kovassa nuhassa koko viikon. Oon pääasiasiassa siis nukkunu ja ajanu skotteria mummulaan koko viikon. Ääni ja kurkku kipu on palaillu entiselleen vihdoin!
Coco on saanu koko viikon uida, jahdata sisiliskoja ja sammakoita, joita varsinkin jahtas kun käytiin eilen mökillä saunassa, uimassa ja veneilemässä. Lisäks Coco on juossut vapaana ja nukkunu nurmikolla jalat kohti taivasta! Sunnuntaina kun pitää olla virtaa että jaksaa aamusta asti olla valppaana juhlimassa :)

Mv:kin lähestyy ens viikolla. Yhtään en oo Cocoo siistiny ja taitaa sekin jäädä viime tippaan! Mv:n jälkeen taitaa olla Cocon viimenen näyttely tältä vuodelta Suomessa ja näyttely on tottakai Tollershow. Sielä avoluokkasn ja pariluokkaan Taikan kanssa :)
Ainiin! Mulla on lauantaina Mv:ssä 2 karjalankarhukoiraa esitettävänä niin kaipaisin vinkkejä miten sinne kannattaa pukeutua? Itelle tulee mieleen pilkkihaalari tai metsästystakki, joita en sattuneesta syystä omista :D
Tolleri kehään mulla on perjantaina pinkkimekko, jonka ostin alkukesästä Espanjasta :) kenkävalinta on tottakai balleriinat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti